vis cu o lebiana si intoarcerea catre mine insami

Standard

Nu pot sa ma mai pierd in brate straine

Ti-a fost dor de mine, imi spui, ti-a fost frica

Pauza de respiratie s-a terminat, imi spui, ai ajuns la un capat de drum vrei sa ma revezi imi spui

Fascinant jocul fascinati ne jucam cu vorbele cu rolurile cu drumurile

Jucariile noastre

Dragostea nu exista imi spui, doar schimbam rolurile intre noi

For entertainment, caci totul e joc imi spui

Joc e si drumul la al carui capat spui ca esti

Eu am trecut pe-acolo inaintea ta vrei sa stii ce-am vazut?

Fantasme cu lesbiene transformate in visuri grotesti

Acelasi joc cu roluri, cuvinte si drumuri fara intoarcere

Confuzie

O lesbiana perfida bogata si urata ma strange cu furie imi vorbeste trufas

Totul e joc iar eu papusa

Nimic obscen, n-o plac desi soaptele ei ostile vibreaza adanc in mine ma aduc aproape de un orgasm complet

Papusa pierduta in brate straine

Inchide in pleoape placerea cand o intorci pe spate

Inexplicabil

Ma duce acasa vrea sa ma adoarma sa se foloseasca de trupul meu sa ma taie-n bucati Hei ce faci nebuno o intreb ingrozita

Ma tranteste la pamant ma acopera cu o esarfa galbena vrea sa ma lege vrea sa tac sa stau inerta

Si groaza starneste nebunia

Ma ridic sedata si o alta persoana puternica ma ia in stapanire nu eu sunt dar puterea ei devine puterea mea ura ei devine ura mea nebunia ei nebunia mea

Credeai ca esti nebuna psihopato vreai sa-mi tai carnea sa-mi scoti excitata ochii si maruntaiele din trup sa le vinzi pe doi bani

Te-ai ars! Ii strig

Nu stia

Nu stiam nici eu

Despre forta ce vine din frica si din groaza

Si ma trezesc ca din morti strang perna cu ura

Ura ei

Pentru ca mi-am pierdut mintile in bratele ei ca niste scoabe

Inexplicabil

Stii de ce nu mai vreau sa te vad?

Leave a comment